Didactiek, train de trainer

Heb je een kennisintensieve organisatie en je wilt de trainingen aan je klanten een meer representatief karakter te geven. Investeer dan in het ontwikkelen van contactuele-, communicatieve-, sociale- en didactische vaardigheden van je trainers. In de training Didactiek gaat het om ambassadeurschap, om het ontwikkelen van reflectief vermogen, om het steviger betrekken van eindgebruikers bij je organisatie, om het signaleren van commerciële kansen en om het werken met trainingsstandaards en creatieve werkvormen. Om bij jouw klanten het verschil te maken.

 

 

Het resultaat van deze training is:

  • Verbeteren van het contact met de deelnemers, vergroten van de betrokkenheid en versterken van het imago van de organisatie.
  • Vergroten van trainingsrendement door het ontwikkelen van contactuele-, communicatieve-, sociale- en didactische vaardigheden.
  • Versterken van het representatieve karakter van trainingen en de commerciële sensibiliteit van trainers.
  • Positief beïnvloeden van groepsdynamiek en het vergroten van de interactie met deelnemers.
  • Ontwikkelen van werkvormen om het lerend vermogen van deelnemers te vergroten en om de trainingen attractiever te maken.
  • Vergroten van de uniformiteit in trainingen door het ontwikkelen van trainingsstandards.
  • Vergroten van het enthousiasme bij trainers en bij klanten.

Doelgroep: producttrainers.

Programma: zeven dagdelen.